Monday, April 23, 2012

vamos começar/let's begin

Olá

O meu nome é Ana e estou no mundo dos blogues desde 2008 mas muitas vezes on e off (tenho de admitir). Mas agora quero fazer um blogue dedicado às unhas porque me transformei num monstro dos vernizes! Não consigo parar de os comprar mesmo tendo bastantes que nunca utilizei... Tenho tendência a mudar a cada dois ou três dias e aqui poderão encontrar algumas dicas, colecções e muito mais :) Neste momento, estou a viver em Moçambique e mal posso esperar para ir à África do Sul ver as novas cores e marcas! Portanto, juntem-se a mim neste mundo doido e também colorido ***

Hello

My name is Ana and I've been in the blogging world since 2008, most of the time, on and off, I must admit. But now I would like to do a nail blog because I've transformed myself into a nail polish monster! I can't stop buying then even though I have lots I've never worn before... I tend to switch every two or three days and here you can find some tips, collections and a lot more :) Right now, I'm living in Mozambique and I can't wait to go to South Africa to see new colors and brands! So, join me in this crazy and colorful world ***

No comments:

Post a Comment