Sunday, August 19, 2012

Impala Matte Fluors

Olá! Hoje quero-vos mostrar mais uma colecção da Impala, a Matte Fluors. Não a tenho completa porque dado o meu tom de pele, não acho que me fique bem... Mas tenho três cores (todas compradas num impulso nada reflectido ihih). Uma delas já mostrei aqui e hoje vou-vos mostrar as outras duas. Preparadas?

Hello! Today, I want to show you another collection from Impala, Matte Fluors. I don't own everything because of my skin tone, I don't think it suits me... But I have three colors (all of them bought in an impulse ihih). One of them I showed here and today I'll be showing you two more. Are you ready?


Vamos começar com o Spirit! Ele teimou em não ficar fluo nas minhas unhas... :( 3 camadas e ficou assim!

Let's start whit Spirit! He didn't want to look fluo on my nails... :( 3 coats and it turned out like this!


A seguir vem o Fluo :) 3 camadas e mesmo assim, nota-se a ponta branca da unha :(

Next here comes Fluo :) 3 coats and you can still see the white tip of the nail :(


Então gostaram da colecção? Eu não tenho opinião bem formada sobre o assunto. Tanto gosto como odeio... :/

So, did you like the collection? I don't have an opinion about that. Sometimes I love, sometimes I hate... :/

1 comment:

  1. Adorei o verde... e esta colecção é linda mesmo... uma perdição...

    Bjs
    Luísa

    http://efoiumdiaqueelacriouoseublogue.blogspot.pt/

    ReplyDelete