Wednesday, August 15, 2012

Impala Tropicaliente

Olá a todas! Hoje trago uma colecção já um pouco antiga. É a colecção Tropicaliente da Impala :) Eu confesso que o verniz que queria mais não tenho :( Mas, segundo o que me disseram, é bastante aguado... Bem mas vamos lá começar a ver uns vernizes lindos?

Hello everyone! Today I'm bringing a collection that is a little bit old. It's Impala's Tropicaliente :) I must confess that the polish I really wanted, I don't have :( But, from what I've heard, it's pretty sheer... Let's begin with some cute polishes? 



Para começar temos o Cajá Manga, um amarelo perolado lindo. 3 camadas e mesmo assim ainda se via um pouco a ponta da unha...

To begin, we have Cajá Manga, a beautiful pearly yellow. 3 coats and you could still see the white tip...


Eu confesso que sou mais de tons cremosos e que é dificil eu usar perolados. Vamos agora ao Pôr do Sol, um laranja cremoso l-i-n-d-o. 3 camadas também :)

I'm more into créme finish than pearly... Let's go to Pôr do Sol, a créme orange g-o-r-g-e-o-u-s. 3 coats too :)


A seguir, mais um perolado: Amor de Verão. Quem nunca teve um, que atire a primeira pedra! Eu acabei de atirar a minha. 3 camadas também :)

Next, one more pearly polish: Amor de Verão (Summer love). I've never had one... 3 coats also :)



Vamos já para o próximo: Biquini Vermelho. Outra coisa que nunca tive (pelo menos, que me lembre...)! Um vermelho bastante bonito :)

Let's go to the next one: Biquini Vermelho (red bikini). Other thing I never had (at least, that I remember of)! A really cool red :)


Para terminar a ronda, vem aí o Água Fresca. Eu gosto muito de água e mesmo se estiver fresca, eu vou :) Azul cremoso com 3 camadas.

To finish this collection, here comes Água Fresca (fresh water). I really like water and if it's cold, I'm going :) Créme blue with 3 coats.


Espero que tenham gostado do post. Da colecção só falta o Palmeira Tropical, um verde cremoso e a cobertura Matte. Mas para a cobertura matte, tenho um bom substituto: o Essie Matte About You :) Beijinhos

I hope you liked this post. From the collection, the only one I don't have is Palmeira Tropical, a créme green and the Matte top coat. But I have a great substitute for the Matte coat: Essie Matte About You :) Kisses

5 comments:

  1. Todas as cores perfeitas para o calor... e este azul, Ana, é um dos que mais gosto... amei...

    Bjs
    Luísa

    http://efoiumdiaqueelacriouoseublogue.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  2. Beautiful colours!
    http://www.opinionatedaboutopi.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  3. Where can I get these polishes please?

    ReplyDelete
    Replies
    1. The best thing you can do is arrange a swap with a Brazilian girl... I don't know if you can find them online :/

      You can find them at this online shop http://www.meuvicio.com/ but I don't know if they ship worlwide...

      Hope this helps you :)

      Delete