Friday, August 10, 2012

Mavala - Milky & Farmasi - 79

Olá Meninas! Sexta-feira e o desafio está quase no fim! Hoje é dia de laranja :) Eu confesso que gosto muito de laranjas mas só tenho 4 comigo neste momento... Portanto, a escolha não foi muito difícil :) Escolhi o Mavala Milky que comprei na África do Sul e decidi pôr um pouco de glitter prateado nas pontas das unhas :) Acho que não sou desclassificada do desafio por usar novamente Farmasi mas é o único glitter prata que tenho :) Amanhã vem o dia do cinzento e tenho ideia que vocês vão gostar :)

Hello Ladies! Friday and the challenge is almost over! Today is orange day :) I must confess I love this color but I only have 4 with me at the moment... So, the choice wasn't that hard :) I chose Mavala Milky that I got in South Africa and decided to put some silver glitter on the tips :) I guess I won't be desqualified because I'm wearing Farmasi again but it's the only glitter I have :) Tomorrow is the grey day and I guess I'll show you something you will really like :)


2 comments:

  1. Adorei a cor, bem linda =)
    Beijinhos,
    Rosana

    http://eternalfeelingss.blogspot.pt/

    ReplyDelete