Wednesday, August 15, 2012

Revlon - Chic

Olá Meninas! Hoje trago-vos um verniz que parece um modelo! Ficou bem em todas as fotos :) É o Revlon Chic. Ainda não o conhecia e quando o vi na loja fiquei intrigada com a beleza dele! Com uma camada ficou quase perfeito então a segunda foi a confirmação de que é lindo! :) Já o conheciam?

PS - Na sidebar, podem ter acesso à minha colecção de vernizes! É só clicarem na foto e são direccionadas para o meu documento do google :)

Hello Ladies! Today, I'm bringing you a polish that looks like a model! It turned out great in all the pictures I took :) It's Revlon Chic. I've never seen any pictures of it before I buy and when I saw it at the shop, I was intrigued with how gorgeous this is! :) With one coat it became almost perfect, so when I put the second, it was piece of cake! :) Have you seen this before?

PS - On the sidebar, you can see my stash! All you have to do is click on the photo and you'll be directed to my google doc :)



3 comments:

  1. The under construction nail made me smile :) Great colour on you!

    ReplyDelete
  2. Que verniz lindo... adoro este tom que fica entre o azul e o cinza... adoro...

    Bjs
    Luísa

    http://efoiumdiaqueelacriouoseublogue.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  3. Vou deixar de ver blogs. A minha wishlist dispara com posts como este!!

    Beijinho :D

    ReplyDelete