Saturday, October 20, 2012

Dior - Nirvana & LA Girls - Nostalgic

Olá! Hoje quero-vos mostrar uma combinação que fiz há umas semanas e que adorei :) Eu adoro vernizes azuis e quando a Vernizólica me disse que podia comprar para mim o Nirvana, nem pensei duas vezes! Como sabia que ia passar um fim-de-semana prolongado na praia, decidi combinar o meu Nirvana e no anelar aplicar o LA Girls Nostalgic. Nas imagens, o verniz já está um pouco gasto mas foram pintadas na quinta-feira à noite e tirei as fotos no domingo ao final do dia. :) Durou bastante visto que estive na praia e na piscina e nunca o retoquei :) Adoro vernizes que duram e duram nas unhas :D

Hello! Today I want to show you a combo I did a few weeks ago and I loved it :) I love blue polishes and when Vernizolica said she could buy Nirvana for me, I didn't hesitate! Since I knew I was going to spend the long weekend in the beach, I decided to wear my Nirvana and on my ring finger I also applied LA Girls Nostalgic. In the pictures, the polish is a bit worn out but they were painted on thursday night and I took this pictures on late sunday :) I stayed for a long time since I was at the beach and pool and I never retouch :) I love polishes that last and last on the nails :D




2 comments:

  1. Que combinação fantástica, eu adorei =)
    Beijinhos,
    Rosana

    http://eternalfeelingss.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  2. I really love green colour for nail art... Especially I would like to have Dior's Nenufar. Why don't we follow each other?
    ♥nailistas

    ReplyDelete