Thursday, April 18, 2013

Enchanted Polish - Hello New York

Olá a todas! Tudo bem? Hoje quero mostrar-vos um falhanço. Eu comprei este Enchanted Polish e queria muito usar. Eu não sei se tinha medo de glitterizar as cuticulas mas a verdade é que passei muito ao lado delas e tirei as fotos passados uns dias. Acho que fiquei uns 3/4 dias com eles nas unhas e a sua aplicação foi fácil. 3 camadas para fechar a cor, isto porque não queria usar nenhuma cor de base... Ele fica mais bonito ao vivo e eu devia ter tirado as fotos após pintar as unhas... :(

Hello everyone! What's up? Today I have to show an authentic failure. I bought this Enchanted Polish and I really wanted to use it. I don't know if I was afraid of glitterize my cuticles but the truth is that I haven't touched them a bit and shot this pics a few days after. I think I wore this for about 3/4 days and the application was smooth. 3 coats to obtain full opacity because I didn't want to wear any base color... It's way prettier in person and I should have shot the pictures after painting my nails... :(


Custou-me 14.60€ na pshiiit boutique sem portes

It cost 14.60€ on pshiiit boutique without shipping costs

2 comments:

  1. É lindo, Ana! =o Este n conhecia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Não conhecias?!!? :O Eu mal o vi, soube que tinha de o ter eheh

      Beijinhos

      Delete