Monday, May 13, 2013

H&M - Hunt me down & Essie - As gold as it gets

Olá olá :) Tudo bem? Hoje tenho aqui uma combinação para vos mostrar que, inicialmente, fiquei com dúvidas sobre a mesma. Eu não sou muito de usar verniz verde tropa mas tinha este encalhado há muito tempo e quis dar-lhe uma oportunidade. É o Hunt me down da H&M e só precisou de duas camadas fininhas para obter este aspecto. Em seguida, apliquei uma camadinha do As gold as it gets da Essie, um flocado dourado de base transparente! :) O resultado não ficou bem bem como queria mas deu para usar dois que estavam parados eheh

Hello hello :) How are you today? I want to show you today a combo that initially, I was unsure about it. I'm not a militar green kinda person but this one was in the line for too much time, so I wanted to give it a chance. It's H&M Hunt me down and it only needed two thin coats to get this look. After, I applied a thin coat of Essie's As gold as it gets, a gold flakie with transparent base :) The result didn't turned out exactly the way I wanted but I had the chance to use two that were in the line ihih

No comments:

Post a Comment