Monday, July 8, 2013

E: Essie - Leading Lady

Oi oi! Eu sei, eu sei que desapareci... Fui de férias e o blog também foi. Sei que não avisei e peço desculpa por tal... Mas hoje quero continuar a minha saga de A a Z dos vernizes e vamos já para o E. Ora bem, o E vai ser o Essie Leading Lady! Este verniz é lindíssimo e super fácil de aplicar... Duas camadinhas e não mancha nem cutículas nem dedos nem nada :D Aprovadíssimo!

Hello hello! I know, I know that I was gone... I went on holidays and so did the blog. I know I haven't said a word about it and I'm really sorry I didn't tell you anything about it... But today I want to continue my A to Z saga and we're heading to E. Well, E is Essie Leading Lady! This is a beautiful nail polish and super easy to apply... Two thin coats and it doesn't stain :D Really approved!


Custou-me 5.95 USD na nailsupplies sem portes. 

It cost 5.95 USD on nailsupplies without shipping costs.

3 comments:

  1. Demorou mas voltaste!! :D Adorei o vermelhão!!
    beijocaa

    ReplyDelete
  2. que lindoooo!
    Sumistes, mas voltou com tudo de lindo!
    :D
    vou tentar fazer este desafio de A a Z :D
    Beijooooooo

    ReplyDelete
  3. Great polish, I like it a lot!

    ReplyDelete