Monday, August 12, 2013

J: Jade - Velvet

Helloooooooo

Desculpem esta ausência mas estes dias têm-me deixado morta. Passo por aqui para vos dar um oi e para mostrar o meu J. Escolhi o Jade Velvet que a minha querida Marta me deu na nossa primeira troca (nós já estamos a combinar a terceira :D). Esta gama de vernizes da Jade, os Diamond, pode ser usada com algum verniz escuro de base ou não. Já mostrei anteriormente o Twist, onde apliquei um azul escuro de base. Para estas fotos, usei o Velvet sem nenhuma cor base. Só duas camadas :) Foi bastante fácil de aplicar e adorei o aspecto final. E vocês? Contem-me o que acharam

Sorry for this absence but the last days had killed me. I just stopped by to say hello and to show you my J. I chose Jade Velvet that my friend Marta sent on our first swap (we are already discussing the third swap :D). This collection from Jade, Diamond, can be used with a dark base colour or all by itself. I've showed previously Twist, where I applied a navy blue nail polish. To show you this one, I wore Velvet without any base colour. Just two coats :) Really easy to apply and loved the final result. And you? Tell me what you think



No comments:

Post a Comment