Wednesday, August 28, 2013

Kiko - 643 Spring Green

Bom dia! Tudo bem?? Aqui estou eu para vos mostrar mais uns vernizes lindos! Em breve, teremos novidades aqui no blog e na página do facebook portanto se quiserem estar a par, não se esqueçam de seguir o blog :) Pois bem, hoje venho-vos mostrar um verniz da Kiko maravilhoso. Faz parte da colecção Sugar Mat. Eu sou maluca por vernizes com acabamento sand ou sugar portanto, mal vi alguns swatches na net, pedi à minha Mãe para comprar alguns (é a desvantagem de viver longe da Kiko). No total, tenho 5 vernizes, todos eles com shimmer. E hoje vai aqui aparecer o 643 - Spring Green, um verde médio carregado de shimmer dourado. Só necessitei de aplicar uma camada de base e duas deste Kiko. O tempo de secagem é óptimo e fica diferente mas muito bonito nas unhas! :)

Hello! How are you?? Here I am to show some amazing polishes! Soon, we'll be having some news in the blog and in the facebook page so, if you want to know everything, follow me everywhere :) Well, today I'm going to show you a gorgeous nail polish from Kiko. It's part of the Sugar Mat collection. I'm crazy about this sand or sugar finish so, once I saw some swatches online, I asked my Mom if she could get some for me (it's the downside of living really far of a Kiko store). I have 5 of this collection and all of them have shimmer. And today, you're going to see 643 - Spring Green, a medium green with gold shimmer. I only applied one coat of my base and two of this gorgeous nail polish. Drying time is great and it looks different yet beautiful on the nails! :)



No comments:

Post a Comment